so much

Det är mycket i huvudet just nu .. Allt jag vill göra nu, allt som ska göras, och allt som kommer hända denna våren!
Studenten, det är mängder av saker som ska fixas inför det, klänningar och skor, smycken, frisyrer, fester, planering.
Och framtiden då? Ja de är den som är det viktigaste, högskola? jobba? sitter hemma och ruttna?
Jag har nästan bestämt mig att det blir högskolan i höst, sjuksköterska. Men där finns det också mycket grubblingar .. 3 år till för en lön som inte ens blir en tusenlapp högra än jag skulle haft nu?  åh..

Men vi kan ju ta det roliga nu då :) jag har äntligen fått min första lön på 2 år. Känns grymt bra, allt arbete lönar sig!
Denna månaden kan jag leva som jag vill, göra och köpa de mesta jag vill! Samtidigt som jag kan spara undan hälften till saker jag kommer att behöva :)
Kan inte bli bättre på den fronten just nu!

Sen att skolan börjar hinna ikapp, det är mycket kvar att göra innan vi ska åka på studenresa. Till resan är det 8 veckor kvar - 1 veckas lov. Det känns helt otroligt, hur ska man hinna med allt detta på 8 veckor..

Nä jag får väl sätta igång med min rapport som var det jag skulle göra när jag satte mig här vid datorn, men jag behövde skriva av mig lite. Ett till mål för denna veckan som kommer får bli att jag vill blogga mera. Jag tror det kan vara bra nu när det är så mycket ..
Jag är iallfall glad för att jag börjat träna minst 3 ggr i veckan den senaste månaden, lite relutat har kommit fram men mer ska det bli! Är riktigt taggad på att träna hela tiden och leva nyttigt även fast det slås i spillror på helgerna ;) men det går gå ändå. Jag längtar till sommaren :)

haha oj vad osammanhängande allt blev nu! nu ska jag göra viktigare saker.

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0