monday morning

Hej!

Sitter och väntar på att matsalen ska öppna här i skolan, så jag kan gå och ätaför att sen gå vidare till gymmet och träna & sola!
Hela denna veckan ska vigas åt gymmet, jag har aldrig varit så här onyttig dom senaste helgerna som jag varit nu och det känns inte bra alls.
Då minskar ångesten lite iallafall när jag tränar, och solningen behövs nu inför Alanya.
Jag ska uppdatera mitt gymkort till guld så får jag sola hur mycket jag vill för 79 kr i månaden, för att jag är anställd inom Vänersborg kommun, riktigt bra!
Det är 12 dagar kvar, 12 korta dagar sen är vi på väg till Alanya och jag längtar något fruktansvärt! det kommer bli galet :-)

Efter gymmet idag ska jag först lyssna på en debatt i skolan och sen ska darling köra mig till Uddevalla där jag ska vara modell för Lina i hennes skola. Gissa vem jag ska vara? Emma i spice girls, ska gå på catwalk och grejer. Inte lite nervös .. Men vad gör man inte ;-) Kanske skulle behövt några groggar idag också.
Lite moskiito eller vad säger du Lina? haha ..
Nej det får väntas till på Fredag, för då blir det påt igen. 18-19 års fest för mina vänner och älsklingen, blir nog riktigt kul hoppas vi.
Tills dess ska jag hinna med mycket som behövs göras innan studenten.

Efter Uddevalla iallafall så ska jag hem till älsklingen, han har varit borta hela helgen och vill så gärna träffa honom. Saknat ♥


Nu får jag sluta skriva, även fast det känns som jag skulle kunna fortsätta i all oändlighet just nu ..
pusspuss


Kommentarer
Postat av: LinaNielsen

MOSKIIITOOOO hahaha going:D

2010-05-12 @ 16:32:14
URL: http://linanielsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0