yeah!

Hej!

raderade precis alla gamla inlägg, varför ?jag vet inte, men ja. Vill börja om.
Idag har jag varit med Lina hela dagen, vaknade upp hos henne vid 8 och åt frukost.
ÅTTA, hör ni hur det låter? på en ledig dag! Men vi var pigga och glada och gjorde i ordning oss och åkte till Överby.
Där hittade vi oss lite roliga saker minsann, några riktigt kap! haha eller va säger du Lina?

Imorgon är det fest, 18 & 19 års fest och jag längtar massor. Kommer bli grymt kul!
Innan kvällen ska jag ha hunnit med att träna på gymmet, sola och möta upp korven som följer med mig hem och så ska vi göra iordning oss! yeah

Nu ska jag fortsätta med min städning av mitt rummet,  k a t a s t r o f



varför köpa nya jeansshorts, när man kan göra sig ett par?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0